תודה!

אם זה נגע בך… את במקום הנכון

אם המדריך דיבר אלייך, את כבר במקום הנכון.

זה התהליך שאני מלווה בו נשים כבר שנים להתחבר מחדש לעצמן מעבר לרעש וללחץ, ואני משתפת עוד כלים, תובנות ורגעים מהסוג הזה, אז את מוזמנת לעקוב אחריי ברשתות החברתיות ולהישאר קרובה, כי יש עוד הרבה הפתעות בדרך.

אני ממש שמחה

שאת כאן

יצרתי את המדריך הזה כדי שתוכלי להתחיל לקחת צעדים קטנים ועדינים
אל מחוץ לביקורת העצמית - וחזרה אל עצמך.

את לא צריכה לעשות הכול בבת אחת,
גם רגע אחד קטן של מודעות… הוא כבר שינוי.

תזכורת קטנה

המטרה היא לא להפוך ל"מושלמת",
אלא ללמוד להיות קצת יותר רכה עם עצמך.

קחי את הזמן שלך.
תני לזה לפגוש אותך בדיוק במקום שבו את נמצאת.

אני כאן בשבילך

אם תוך כדי קריאה עולות

שאלות או מחשבות - את תמיד

מוזמנת לפנות אליי.

את לא צריכה לעבור את זה לבד.